Lördag !

Redan lördag idag, veckan har bara runnit iväg.
Det kändes som om det var igår jag var inne på förlossningen men det är redan en vecka imorgon.
Idag har man inte gjort så jätte mycket, vi är hemma hos mamma och passar valparna.
Söta, men jobbiga .. De river sönder allt hela tiden där inne, bråkar och har sig.
Men det får man ju ta  ..
Davids mamma, hans två systrar och Iszabellas kusin Leo kom hit, de gick ut på en liten promenix med Iszabella.
Vi fick jätte fina saker utav dom också , det tackar man för ..
Iszabella har legat och sovit nästan hela dagen, har fått väcka henne för att ge henne mat. Kan ju inte gå allt för länge innan hon får i sig något.
Nu är det hockey på tvn men faktiskt inte så jätte intressant, för färjestad leder med 2 - 0 , men jag hoppas faktiskt vi förlorar denna, för då kanske vi inte behöver möta dom i slutspelet sedan ..
Sedan blir det melodifestivalen, david springer runt och letar efter en sladd så vi kan vända tvn mot sängen, så man kan ligga ner och vila lite samtidigt ifall lilltjejen skulle vakna sedan när man är dötrött.
Ne så farligt är det faktiskt inte, hon sover väldigt bra på nätterna om hon får ha ett finger i munnen:P haha.
Ne nu vill min man att jag ska komma och göra han sällskap i soffan, och kanske pussas lite, :)) det blir ju inte så mycket tid till varandra längre tyvärr.
Men ha en bra kväll alla, hejhej!




Min lilla flicka Iszabella :)
Hon är det bästa som har hänt mig, är så himla lycklig !
Man går ständigt med en rädsla, är så rädd att något skulle hända.
Jag skulle aldrig klara mig utan henne, jag älskar henne så hjärtat blöder.


Kommentarer
Postat av: Emma

åh hon är så himla söt ! :D

2009-02-28 @ 20:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0