Söndag ..

Idag vaknade vi ganska sent, vid halv 2.
Men det var riktigt skönt att bara få sova, jag behöver det just nu ..
David hade ju knappt sovit något natten innan, så det förstår man ju också . .
Vi gjorde oss iordning, så kom mamma och hämtade oss.
Vi lämnade lilleman, sedan åkte vi till hemmakväll och köpte oss massvis med godis .
Vi kollade på hockey och åt varma mackor, efter hockeyn gick jag och david hem för vi ville komma hem tidigt idag för att bara vara här hemma och ta det lugnt.
Så nu tittar vi på beck - flickan i jordkällaren. Men den har jag redan sett.
Imorgon får vi kanske svar om lägenheten också, men de måste ju bli vi som får den , här får man tänka positivt :) haha.
Ne nu ska jag ta och lägga mig brevid min man och kolla på filmen, mår så himla illa så jag vill kräkas , usch.. Inte roligt..
Ha en bra kväll, och godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0