Torsdag!

Nu har man precis duschat, är väldigt seg men måste göra mig iordning nu snart.
Idag är det hockey på tvn så jag och david ska gå till mamma och se de med henne.
Jag ska gosa med alla de små valparna, de är söta ..
och självklart ska electra min bubban få massa med pussar.
Kanske kan ta och massera hennes stackars bröst med helosan också.
Så synd om henne, valpisarna har ju inga dåliga tänder nu plus att när det tuttar på henne så trampar dom för att få ut mjölken och deras klor är ju jätte vassa. Som små nålar ..
Ja bubban får allt få lite massage , det tycker hon ju om ..
Hon tycker ju om david så otroligt mycket, så hon kommer nog bli glad nu när vi kommer.
Ja då ska jag göra mig irodning och sedan ska vi dra.
Så skriver väl mer sedan , om jag orkar :P
Ha de gött !! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0