v.40+2

men NU känns det jobbigt !

Fyfaan, sedan igår har jag haft så himla ont i från ljumskarna , upp på magen och bak i ryggen.
Igår kunde jag knappt sätta mig på en stol förrän det gjorde ont.
Hela natten har jag vridit på mig för jag haft så ont.
Och inte nog om det så rinner det fostervatten då och då, så förlossningen sa att jag skulle ha en handduk där nere för att se om den blev genomblöt .
Ne usch, jag klagar för mycket jag vet!
Men det är rätt jobbigt , bara tanken att man gått över två dagar tar på ens krafter, känner mig så lättirriterad och deprimerad för jag vill ju ha h'n här nu.
Ne nu får jag ta och göra något annat. Blev rätt tråkigt här
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Helena

Usch vad jobbigt du måste ha det. Jag vet hur det känns att gå och vänta, det är väldigt energikrävande. Och nej, du klagar säkert inte alls för mycket. :)

2009-02-21 @ 19:35:04
Postat av: Mamma

Men gumman...i dag har du vart sur o inte dig själv...men nu har du haft "kännbara" sammandragningar var 5 min och fostervatten sipprar o du är just nu ute med David och går en rask promenad...så det blir nog när som helst nu ska du se...älskar dig

2009-02-22 @ 00:48:17
Postat av: Anonym

Grattis hjärtat till flickan! Vi får höras av och så, när ni kommit hem och slått er till ro!

2009-02-22 @ 19:56:32
Postat av: Weronica

Äntligen fick jag tag på din bloggadress xD Grattis till Lilltjejen! Vi får ses snart gumman, var så längesen nu :(

2009-02-24 @ 13:12:46
URL: http://weronicajokela.devote.se
Postat av: sandra jonsson

Gratti till eran lilla dotter. Hoppas allt ar gått bra :)



Puss på er :D

2009-02-24 @ 16:57:43
URL: http://jonsson89.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis tjejen<3 till flickan<3 gud vad undebart du är grym gumman :)önskar er lycka till babe och stort grattis till dig och david guud vad jag längtar nu:P

många kramar på er från fam kirbas



och grattis till maggie som blev mormor

2009-02-24 @ 23:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0