Äntligen hemma.

Nu är man hemma efter ett röjande överallt.
Har ju varit så sjukt trött hela dagen eftersom jag vaknar mitt i nätterna nuförtiden :S ..
Var och klippte mig imorse..
Jag är iallafall nöjd. Mitt hår behövde verkligen detta, det är jätte jätte kort men man kan tyvärr inte få bort det sletna om man inte klipper bort det!
Passar bara inte riktigt med denna färgen jag har , så har köpt mig en hårfärg idag som jag hade tänkt slänga i om ett tag när jag fått lite krafter .
Nu har vi handlat hem mat för hela månaden, vilket känns väldigt skönt. Första prioriteringen när man får pengar!!!!!!!
Sedan har vi även handlat lite småsaker, david fick en stock Göteborgs Rapé , madrassöverdrag och lite smått.
Fick även i oss lite mat på donken, det var gott. . Var ju ett tag sedan man var där. Kan bli för mycket , men väldigt gott när det blir sällan.
Ne, nu ska jag fortsätta och greja med sakerna så skriver när jag har tid.
Tingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0