Barnmorskan idag !

Idag ska vi till barnmorskan , igen.. klockan 13.00 ..
Men denna gången är det någon annan som vi ska ha för våran barnmorska är på semester. :(
Tråkigt, tycker verkligen om henne och man är ju van vid att alltid ha henne.
Denna vi ska ha nu är tydligen värsta surkärringen , enligt en annan som har henne. Men vi får se , det kommer nog gå bra :)
Nu när jag logga in på min eidar sida, hade jag och david blivit erbjuden en visning på karlstorpsv. 39 , en trea på 75 tror jag. Vi får titta på den och se om den är okej, hade varit jätte skönt att få en lägenhet nu eftersom vi sökt en hel del.
Då blir det flyttning första april .. Då har nog den nya soffan och allt blivit fixat också :)) FAN vad roligt.


--------------------------------------------------------------------------------------
Nu har man varit hos barnmorskan!!

Magen hade inte växt sådär jätte mycket, i vecka 30 var jag nästan 30 cm och idag endast 31 cm, men hon sa att jag ligger fortfarande bra till och jag har ju gått upp 1kg sedan sist så hon såg inte att det var någon fara.
Fosterljuden låg på 156 - 158 , men de avrundar ju ändå så det blir 160 och det är ju vad h'n alltid haft, förutom en gång när h'n låg på 150..
Blodsockret, och bltr var också bra. :)
Ska dit den 19:e januari igen, det är ju om två veckor så då får vi hoppas jag växt lite iallafall :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0