Färgat håret.

Nu har jag nyss kommit ut från duschen, ingen aning om hur håret blev men nu är det färgat.
Var meningen att jag och älskling skulle göra taccos förut, till andra avenyn.
Men vi somnade vid sju, ställde klockan för att gå upp åtta, men nepp larmet ringde inte.
Inte vad vi har hört iallafall .
Men det fick bli en semla till istället, så tar vi taccos imorgon. Det blir bättre det!!!
Ne då ska jag kolla hur mitt hår blev, och svepa i mig ett stort kallt glas juice. Låter inte det gott?  :)))
Puss och godnatt, lär inte skriva mer idag.
Hejhej

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gumman..håret blev jätte bra,o som du säger det slitna går inte bort,det såg genast jätte tjockt ut o med färg tror jag absolut att det blev ännu bättre...älskar dig...puss min svärson=) Puss mammi!!

2009-01-28 @ 02:03:35
Postat av: Jennie

Vad blev det för färg då? :)

2009-01-28 @ 13:28:09
URL: http://hafstad.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0