Godmorgon??

Ja det var inte längesedan man steg upp, jag och david vaknade 15.15 !!!??
Herregud, har sovit från klockan 20.00 igår kväll ..
Är sjukt trött nuförtiden, men det kanske är kroppen som automatiskt förbereder sig inför förlossningen.
Är hemma hos mamma nu, ska äta biff med potatis, lingonsylt och brunsås, yammi! sedan har hon köpt broccoli, eller hur det nu stavas, eftersom jag behöver äta sånt .
Hon köpte även en present till oss, ett helt bäddset till bebisen, med spjälskydd, lakan, påslakan, örngott och en lekfilt.
Jätte fint var det :)

Idag blir det inte mycket mer än att ta det lugnt!!



 Detta var en skämtbild , visste inte själv att jag var gravid här !! Köpte skylten också, för att david  vill ju ha justin som namn om han får en liten son.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag tror den lill* skiten kommer titta ut den 4 februari :D fick en känsla av det. hehe hoppas hoppas. då är det bara 2veckor :D

2009-01-20 @ 23:37:11
URL: http://hafstad.devote.se
Postat av: Mormor=)

Nej jag tror inte Januari ut ens...de räknar ju alltid 2 veckor före o två veckor efter så tar man bort de 2 veckorna som kan vara fel räknat så har hon bara en vecka kvar,o så som magen har skjunkt sedan då....

2009-01-22 @ 02:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0