Jag har ont !

Fyfan för denna smärtan .. 
har aldrig någonsin gjort såhär ont innan, visst att man har haft som mensvärk under nästan hela tiden men detta måste vara bebisen som tror att han/hon ska ut åt andra hållet.
Kändes som en kniv trycktes upp i magen på mig, ungefär där min livmoder slutar...
Har äntligen slutat göra ont nu, men det var verkligen inte roligt.
Kunde knappt röra på mig i sängen..
Samtidigt kändes det även som nålar nere vid bäckenet. usch ..
Känns som det skakar i hela kroppen på mig.
Ska väl krypa ner hos min älskling nu igen, han har verkligen varit en ängel nu den tiden jag haft ont.
Han har masserat mig och försökt hjälpa till på alla sätt, men det är inte så lätt för det finns inte så mycket att göra.
Bara att han finns i min närhet hjälper jätte mycket vad det än handlar om.
Är glad att han finns där för mig, mitt lilla hjärta. ..
Jag längtar verkligen så efter förlossningsdagen, så jag får det gjort..
Kommer ju säkerligen göra mycket ondare , men då slipper man ju även smärtan som man genomgår nu.
Ne då ska jag försöka sova igen då.
Skriver mer någon annan dag, har inte hunnit med de på någon dag nu för jag börjar bli riktigt sjuk eller något.
Har inte alls varit i form.
Natti natti . .

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja, värre blir det. Men då kommer det ju något gott ur det onda så då spelar det onda inte någon roll :) Nu är det inte långt kvar gumman! Hoppas han/hon (Hon) :D kikar ut snart.

2009-01-25 @ 01:02:12
URL: http://hafstad.devote.se
Postat av: Anonym

Såna där smärtor har man de sista veckorna, inte kul. Det är för att barnet trycker neråt om jag inte minns fel. Men som sagt, värre blir det. Det är inte kul att vara gravid alltid, men det är värt besväret. :)

2009-01-25 @ 15:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0