Måndag..

Fast nu är ju klockan ioförsig över tolv så det är ju egentligen tisdag.
Känner verkligen att mina tankar kring bebisen tar över allt annat.
Jag trodde att det var helg idag .. haha ..
Men det var ju måndag, spelar inte mig någon roll för jag är ju ändå nästan helt ledig, och just nu gör jag inget annat än och vila inför den stora dagen :)
Jo klart , vi går ju faktiskt iallafall en timma om dagen, så motion får man ju . Och det är ju när vi går till mamma och sedan hem.
Lite socialt blir det ju ändå , lika roligt att komma dit, dricka kaffe och kolla på valparna. Dom är ju så otroligt söta.
Dom har ju börjat med en massa nya saker, morrar åt varandra, biter varandra i öronen, lärt sig kissa på tidningspappret, börjar små gå och mer kommer det :)
Idag har Jennie varit här med söta alvin, hann dricka lite kaffe sedan följde jag henne till shell, tillbaka hem för att möta david för att sedan gå hem till mamma ..
Han tyckte väl det var onödigt att jag skulle gå för att möta honom när jag nästan var hemma hos mamma, men självklart ville jag inte att han skulle gå själv. Vill gå med min älskling..
Haha jag är så löjlig, är vi borta från varandra i bara en timma saknar jag han massor, och måste kramas och pussas med han , som om vi har varit borta i flera dagar ifrån varandra. Men men ...
Det är ju bara roligt, då vet man att man inte har "tröttnat" eller hur man ska säga.
Jag och david är ju med varandra exakt dygnet runt, jag kanske har sovit utan honom 3 ggr.
Såsom man har känt innan , att man liksom har tröttnat att vara med samma person, har inte den känslan när det gäller han.
Aldrig haft en känsla som denna för någon förut.
Kan fantisera mig långt in i framtiden, om massa saker som jag och han kommer att göra / uppleva tillsammans.
Vill verkligen att det ska vara jag och han förevigt !!!!

Och en annan sak jag bestämt mig för, bryr mig faktiskt inte vad folk har för åsikter om det.
Men jag ska iallafall tatuera in davids namn , en tanke var på höftbenet, lite svårt att förklara. Men där iallafall, och sedan med bebisens namn lite mindre under hans. Ja har en bild framför mig, tror det kommer att bli skit snyggt.
Sedan får folk säga och tycka vad de vill om att tatuera in andras namn men david är speciell , han är pappa till mitt barn som snart är här, och jag VET att jag vill dela mitt liv med honom. Och OM något skulle hända mellan oss, så skulle inte mina känslor för honom försvinna, han kommer alltid ha en jätte stor och speciell plats i mitt hjärta. Så jag tycker det är så värt det bara kan bli!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jenka

äh strunta i va andra tycker om det, det e ju din kropp osv :) Jag ska själv tatuera in min pojkväns första bokstav! Det kommer nog bli fint :)

2009-01-27 @ 11:58:57
URL: http://liljen.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tony har ju Sahras namn över hela ryggen så en liten på höftbenet är ju inte så mycket, och det är ju bara dölja det eller om ni gör slut "peppar peppar" så får du skaffa en kille så får han döpa om sig :P :D

2009-01-28 @ 13:26:35
URL: http://hafstad.devote.se
Postat av: ..

jag tycker du ska göra det tjejen om du själv vill gå på vad du själv vill och skit i vad alla andra tycker titta på mig jag har tatuerat in min mans namn på två ställen:P

kram

2009-01-28 @ 16:58:21
URL: http://destiny.deetoy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0