Stackars tjej, du behöver verkligen hjälp!!

Stackars dig ! Nästan alla här vet ju vem du är , skäms du inte för det du är känd för ?
Vore jag dig , hade jag tagit mitt och dratt härifrån.
Du kan inte bli mer än hatad i denna stad.
Innan man insåg hur du var, satt du alltid och sa "Jag är en person som alltid står för det jag säger, jag säger alltid sanningen , ingen skulle kunna sätta sig på mig , alla vet vem jag är och jag är en sådan ärlig person, det vet liksom alla"
ehm ? Ren jävla skitsnack säger jag då.
Här sitter man och får kommentar efter kommentar, om det ena med det femte, jag förlorar vänner och jag är så falsk?
Denna person är då anonym i sina kommentarer, men jag har nu fått svart på vitt att det är denna stackars tjej som sitter och kommenterar, hon som säger sig vara så ärlig och som alltid står för sina ord. Men varför är du då anonym?
Hoppas du känner dig så himla dum alltså, jag skrev nu till dig och jag står för mitt namn och mina ord om dig.
Finns ingen ärlighet i dig, och du ska vara äldre?
Gå runt och prata om att jag är gravid som är 19 år, det är för ungt blablabla. .
Men se nu, vem som själv är gravid.
Jag tycker fan synd om dig, ta hand om dig själv och bry dig om ditt liv och inte andras.
Detta handlar om  Sandra Dahlqvist.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fan va störande med såna människor! Ren avundsjuka kallas det. Hopppas allt är bra med er förövrigt =)

2009-01-18 @ 00:02:09
Postat av: Sandra

Såg precis ditt inlägg jag har inte skrivit ngt till dig. Eftersom att jag själv är gravid skulle jag inte komentera ngt. För det verkar som du fått ngn kommentar om detta??.

Om det är ngn som har suttit vid min data kan vara troligt men jag har inte kommneterat.

I så fall skulle jag inte ha kommentart att vi också vill ha en sån vagn?

2009-01-18 @ 00:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0