Våran son/dotter som snart är här!

Nu sitter jag här i soffan, och det rör sig för fullt inne i min mage.
Tycker det är väldigt synd om de som inte kommer kunna uppleva det, och även att killar inte kan få känna på det.
För det är en sådan otrolig upplevelse, hjärtat bankar i 180 för det väcker så mycket känslor.
Just nu tryckte den med en fot eller något i sidan på magen, en liten kula som rullar runt.
Konstigt men sant så ska den ut om 32 dagar, enligt beräkningen.
Man kan inte föreställa sig det, eftersom att magen inte är "Så" stor.
Vad man kommer att gråta och vad mycket känslor det kommer bli på förlossningen, när man efter all arbete får upp sitt barn i sin famn. Kan inte ens föreställa mig hur det kommer att bli, jag vet bara att jag kommer vara den lyckligaste som har min älskade man david, som också har gett mig det finaste i världen, våran son/dotter.
Efter den dagen kommer jag aldrig att sluta älska honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0