Härligt väder!

Har inte haft chansen att skriva eftersom man knappt har varit inne.
Igår åkte vi till Göteborg och hämtade ante. 
När vi kom hem gjorde jag en god kycklingsallad, och efter det åkte vi till hundgården borta på sylte.
Tråkigt nog hade vi inte tagit med oss kaffe.
Det var jätte härligt att bara sitta där och kolla på Electra och hennes bebis Wilma (som ante har) .
Helt tokiga, sprang runt efter pinnarna , drog ner buskar och hade sig. 
När vi sedan åkte därifrån följde vi med mamma hem igen, så jag fick ställa mig och baka budapestlängd! Yammiie, det var riktigt gott.
Sedan var det dags för oss att gå hem.


Idag gick jag till mamma vid tolv tiden, vi åkte och handlade ..
Hämtade upp david och sedan hem till oss. 
Davids mamma , hans syster och Iszabellas kusin Leo kom hit, 
lite senare så satte vi oss och grilla här utanför. 
Och efter det blev det hundgården igen...
Med kaffe denna gången :) 
Men solen hade ju försvunnit från den platsen idag eftersom klockan var lite mer än igår,
men det var ju inte kallt iallafall..
Så nu är vi hemma igen och jag har nattat min sessa. 
David somna väl också där inne nu, fast han sa att han skulle upp igen...
Men men .. dom får sova så gott där inne.
Jag är pigg och ska inte lägga mig än iallafall.
Hejdå alla..

Kommentarer
Postat av: mamma

gumman...gå o lägg dig även om du inte e trött,du behöver all kraft o energi som du kan få, ska ha en mysig dag i morrn oxå.puss

2009-06-26 @ 00:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0