Onsdag !

Idag har man varit hos tandläkaren :/ .. Usch! Och jag hade faktiskt ett hål.. det var ju illa.
Men de är ju inte så konstigt , eftersom jag dricker SÅÅ mycket coca cola.
Hålet var ju väldigt litet , så nu ska jag börja sköta mig. Byta ut vanliga cola till light för det är mycket bättre.

I måndags köpte vi en ny vagn till sessan.
Egentligen var det meningen att vi skulle köpa den då hon kan sitta i den. Men vi köpte även med en liggkorg så vi kan använda den redan nu. Hatar verkligen den andra vagnen.
Vi är jätte nöjda över denna :)
Liggkorgen är i rosa :)) , och själva sittdelen är brun och svart.





Älskar min underbara familj så otroligt mycket.
Hoppas du vet det hjärtat mitt ?!
Skulle aldrig klara mig utan david och iszabella...
Finns inga ord för er ..
Kommer aldrig sluta älska er !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0