Söndag !

Jag har märkt att jag är väldigt seg på att skriva, men men ..
Har inte haft tid eller orkat ! 

Idag blev Iszabella 3 månader & 3 veckor. Ojoj! 
Och vad hon pratar , idag har hon pratat mer än vad hon har gjort under hela sina 3 månader :P. haha.
Pga vädret har vi bara varit hemma och tagit det lugnt  .
Om man ska kalla de , det ? 
Vi har ju ändå haft fullt upp med sessan, som inte har velat sova idag. Sov endast en timma tror jag.
Sedan har jag och älskling bakat och gjort mat..
Det blev budapestbakelse , och pizzasnurror..
 
Gott var det !

Och sedan blev det även lite städ och grej ..
Vi spikade även upp två hyller inne i badrummet..

Så har dagen sett ut, hoppas ni haft en bra dag.
Tingeliiing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0