Dagen som har varit ..

Idag gick vi ner till stan, men vi bestämde oss fort för att istället åka till siba.
Så idag har vi shoppat lite ..
Innan vi skulle åka hem gick vi in på coop så davids mamma och hans syster fick se lilla Iszabella :)
Annars har det väl inte hänt så mycket, vi har bara varit hemma och tagit det lugnt.
Iszabella har varit vaken sedan sju, så för en halvtimma sedan tänkte jag att jag skulle göra den vanliga kvällsrutinen,
byta blöja, smörja in henne , sätta på henne pyjamasen och sedan lägga mig i sängen för att ge henne mat och få henne att somna men nej, idag ville lilltjejen inte det.
Så nu är hon fortfarande vaken , man har ju sina små knep för att de ska somna så just nu försöker david med sin metod:P
Vi får hoppas på att hon somnar snart, för idag tänkte jag och david kolla på en komedi eller något, och få en timma för varandra, bara han och jag gosandes i soffan.
Ja vi får se hur det slutar, annars får det bli en annan dag :)
Man måste ju passa på att sova medans hon göra det också.
Ne jag får sätta mig och göra han sällskap här ,
godnatt allihopa !


Kommentarer
Postat av: jenka

Tack, tänkte tatuera in den efter bebisen kommit ^^,

2009-03-13 @ 23:59:27
URL: http://liljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0