Måndag!

Larmet ringde klockan 07.00 imorse, skulle ta fram kläder till lucas, ge han mat och lägga ner hans frukt i väskan.
Sedan gick jag ner och lämnade honom, mormor skulle köra han till skolan.
Gick och la mig en stund till, man får passa på när iszabella ändå sover, ställde larmet på 10.00 , och när larmet ringde gick jag upp men iszabella ville fortsätta att sova .. Riktig sömntuta.
Men jag fick väcka henne efter att jag och david hade bytt inne hos valparna och gett dom mat.
Vill inte att det ska gå flera timmar innan hon får i sig något.
Idag har vi satt på henne en jätte fin klänning, :) Hon blev så söt så .
Vår lilla sessa <3

Idag har jag vägt mig också, nu väger jag 53.9 .. Man bara rasar i vikt här.
Ne nu ska jag ta och ge tjejen lite mat, för hon verkar vilja sova nu igen ..
Hejhej .


Kommentarer
Postat av: Jenny

Världens sötaste dotter, och världens finaste mamma!

2009-03-02 @ 15:04:51
URL: http://jennyyasandberg.blogg.se/
Postat av: Jenka

Lik David hon e på första bilden :P

2009-03-02 @ 15:17:21
URL: http://liljen.blogg.se/
Postat av: Marie

Roligt o se henne vaken,farmors lilla gullunge!

2009-03-02 @ 20:08:34
Postat av: Mormor, en stolt sådan!

Hon är så fin, hon börjar få mycke drag av Pappa nu, men 50 av båda=) ni är så duktiga med henne,hon får i sig så mycke mat så hon orkar inget annat än att sova.Jätte fina kläder ni fick av Iszabellas farmor o övrig släkt.Att du går ner i vikt bör du inte göra för det finns inget att gå ner men ammningen går man ner mycket utav och den mjölken du har=) De ville ju till o med att du skulle sälja till BB:Puss på er alla

2009-03-02 @ 23:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0