Älskar min David !


Igår var den våran dag, 16 månader redan ..
Och det var sommaren 2006 vi träffades för första gången..
Shit vad tiden går fort !

Så igår kollade vi på idol och bara låg i soffan och gosade massor , det var riktigt mysigt.
Sånt man nästan aldrig har tid för längre !
Tror det är väldigt nyttigt att man ändå tar den tid man har över , och bara är med varandra.
Idag är det idol igen, så det blir nog myspys i soffan idag igen.. :) Gosigt.

Idag blir det iallafall en dag hemma, för jag mår inte riktigt bra ..
Har huvudvärk, och nu känns det precis som jag har haft feber och den liksom släpper , man börjar svettas och mår inte alls bra.
Försöker trycka i mig en massa kaffe så det kanske går över, och om inte tar jag en Ipren.
Jag vill gärna inte trycka i mig värktabletter i första hand, utan går det inte över av sig självt så tar jag en ..

Bara detta inte utvecklas till ett migränanfall för då får jag det inte lätt, det kan jag säga.
Det slår ALLT.
Då får jag ligga i mörker, utan ljud , så håller anfallet på i ca 2 timmar, och då önskar man att man dör.
Och till slut ligger man på toaletten och spyr för migränen trycker på i skallen så det känns som du åkt virvelvinden tusen gånger om .. , efter det är det över, och du är helt slut i kroppen och bara sitter och skakar och ser ut som ett lik i ansiktet.
Någon som känner igen detta ?
Vem vill må såhär när man har ett barn att ta hand om dessutom?  Ingen ..

Jaja , snart börjar förlossningskliniken som jag brukar kika på .. Så ha en bra dag alla !
Tingeliing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0