älsklingen min !

Här somnade Iszabella vid 20.00 ungefär..
Åh jag tyckte så synd om henne, stackars min lilla flicka..
När vi har varit hos mamma har vi ju somnat henne i sängen för att sedan flytta henne så hon inte rullat ner på golvet.
Men här hemma har vi ju spjälsängen , så jag gjorde som jag brukar göra här hemma.
La ner henne, in med nappen och snutten i ansiktet.
Men så fort jag gick så började hon gråta..
Så jag fick gå dit igen, och det räckte jag bara stod där brevid henne så blev hon tyst och börja snurra med ögonen.
Men hon hade allt koll på mig, för när jag trodde att hon var påväg in i sin sömn , skulle jag gå försiktigt därifrån ..
Men jag hinner knappt ta ett steg förrän hon gråter igen, då var det bara tillbaks igen..
Jag kan inte bara låta henne ligga där och gråta, det gör så ont i mig. :(
Men nu sover hon så gott så ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0