Bella är sjuk!

Vår lilla älskling har blivit sjuk ..
Det började lite smått igår, och vid 07.00 imorse vaknade jag av att hon var lite varm, så tog tempen och den låg på 38.2 , hostar och snorar gör hon också.
Så david har precis varit på apoteket och köpt Ipren från 6 mån och nya näsdroppar, eftersom vi inte hade något här hemma hos mamma.

Nu när den äckliga svininfluensan vandrar, tror man ju för minsta lilla att hon har blivit smittad också.
Pga sånt skriveri så är man ju skit rädd . Inte för min del, för det struntar jag fullständigt i , men för Iszabella.
Skulle ett sånt litet barn råka ut för de , så är det ju nästan kört .
Vill inte ens tänka tanken att förlora henne .. Fy!
Hoppas man snart kan få ta sprutan emot det, då känns det nog lite tryggare iallafall.

Jag får ta och gratta Davids kusin och hans tjej som idag fick en liten flicka!

Idag blir det inte mycket att göra , blir bara att ta det lugnt , ska skicka iväg lillbror på kalas om någon timma.
Blir väl en film eller två ikväll.

Ha det så bra , och jag måste även hälsa till Jennie Hafstad , som idag ska ta med sig sin familj och åka till solen . (Om dom inte redan har åkt)
Hoppas ni får en trevlig vecka .

Tingting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0