Dagen !

Idag fick jag sova ut lite, älsklingen min är underbar!
Sedan gick jag upp, satte på kaffe och var på skiiiit dåligt humör.
Men det rätta till sig ganska fort, så jag bad om ursäkt till david om jag hade varit tyken mot honom, men tur det hade jag inte :P
Vi gjorde iordning lite smått, sedan gjorde vi iordning oss och gick hem..
När vi kom hem var vi rätt hungriga även fast vi hade stannat påvägen hem, david ville ha en krokodil på ritz, och jag tog en korv mitt emot..
När vi kom hem, så drog vi nästan direkt .. bort till netto.
Där köpte vi potatisgratäng och köttfärs !
Så när vi kom hem, då var det dags att börja..
Vi försökte även hålla Iszabella vaken, för hon hade inte sovit något på eftermiddagen, så hon var ju så trött!
Hon somnade , men när vi sedan skulle lyfta över henne till spjälsängen så vakna hon ju, och då blev hon pigg..
Men vi lät henne ligga där , så hörde vi att hon skrek lite, så jag öppnade dörren från köket, då hade hon satt sig upp och dragit ner spjälskyddet, och flabba när hon såg mig.. :P
Goa unge där!!
Iallafall till slut så somnade hon, när självklart pappa natta henne :) .. Med mig vill hon bara busa :P .

Det går verkligen framåt för henne nu , det är riktigt roligt att se faktiskt.
Hon är inte så liten längre, min docka.
Jag kommer ihåg när hon var alldeles nyfödd och hon rörde sig inte en millimeter nästan, hon bara låg där-
Nu kan hon sitta själv, kryper och det överallt, från storarummet till hallen:P , hon försöker härma ord, m.m..
åhh vad jag älskar henne !!
Igår låg jag och bara kollade på henne när hon låg och sov, hon var så underbar , så puta hon ut med läpparna, så jag väckte henne nästan med alla pussar hon fick..
Det är fortfarande riktigt svårt att inse att det är ens egna barn, känns fortfarande overkligen på något sätt..

Till ett annat ämne, som jag visste så fick vi inte lägenheten, men det kommer mer gånger..
Jaja, nu ska jag och david ta och sova snart, vi tog oss nyss en dusch tillsammans, så mysigt!!
Så nu är vi båda rena och fräscha ..
Godnatt allihopa! Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Jennie

hon är jätte duktig den lilla sötnosen! :)

Det är helt sjuk hur SNABBT hon har lärt sig allting också :D

2009-09-18 @ 09:51:01
URL: http://youngmom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0