Den som väntar på något gott VÄNTAR alldeles för länge !


Nu står vårt mästerverk i kylskåpet, alltså prinsesstårtan ! :)
Gott ska det bli imorgon då den ska ätas upp. Mohaha , jag får hälften ;)
Ne , men Pappa skulle komma hit och fika med oss , så jag får försöka att inte röra den.
Och tro mig jag kan hålla mig , så stolt jag blir över mig själv !!:P

Snart blir det natten här hos oss, om det nu går och sova med min fot.
Har fått ont i den igen, som en annan gång då jag fick gå och ta sprutor varje dag i 3 dagar eftersom jag hade en seninflammation. Ja , det var mindre roligt så jag hoppas det lägger sig annars måste jag till doktorn igen !

Godnatt alla, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0