Försöker iallafall!

Som ni ser så försöker jag ändra utseendet på bloggen, det går la sådär!
Inte vidare snyggt nu, men jag har nog börjat förstå lite om hur man gör.
Har ju aldrig fattat riktigt hur man gör !

Nu ligger min lilla flicka i sovrummet och sover så gott, eller kanske inte så gott ändå.
Hon är ju fortfarande sjuk, men det börjar gå över lite smått.
Hon kan inte andas genom näsan , och svårare blir det ju när hon ska ha nappen när hon sover.
Då tappar hon den, och gråter för att hon vill ha den men tappar den igen efter ett tag för det blir för jobbigt.
Ja ni förstår hur jag menar..

Haha ja det går inte vidare bra med min frågestund iallafall, men men ..
Då vet jag att jag inte gör någon sån framöver :)
Ni får väl fråga mig när ni väl ha något att fråga, om ni har något på hjärtat.. :P

Ha en bra dag , hejhej..

Kommentarer
Postat av: carina

Stackars liten inte skoj att vara förkyld. Du kan köpa Nezeril nässpray till henne, den är från 7 månader och den kan du spraya 3 ggr om dan i näsan med. (Det är nezeril 0,1mg/ml) Lycka till

2009-09-22 @ 22:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0