GODMOOORGON !

Säger jag nu , som redan har varit uppe i två och en halv timma.
Iszabella somnade igen för ca 30 minuter sedan , så här sitter jag helt pigg.
Har druckit lite kaffe, men det lär bli mer nu så jag håller mig pigg hela dagen lång ..
Ne men jag har faktiskt börjat bli trött vid 23.00 på kvällen, har ju haft problem att somna de senaste veckorna , och då har man suttit uppe till 02.00  , och det funkar inte i längden.
David sover fortfarande så gott där inne, sedam när de mina två älsklingar vaknar blir det en promenad hem , kika posten och bara få komma ut lite.
Ser ut som solen lyser fram nu igen, så härligt.

På tal om något helt annat, om 2 dagar fyller mamma 36 år , och om 22 dagar fyller jag 20 år ..
Herregud , JAG BÖRJAR BLI GAMMAL?
Allvarligt så är jag rädd för att bli äldre nu..
Jag kommer ihåg när man var liten, då ville man hela tiden fylla år, men nu glömmer man bort att man fyller år och kommer på det typ en månad innan. Det är hemskt!!!!!
Kan något stanna tiden i några år ? Sedan kan vi starta klockan igen ..

Ja då ska ja ta mig en kopp till här nu då, och fortsätta leta efter en höstjacka , men det är inte lätt !
Ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0