Igår ..

Igår skulle vi iväg för att kolla på en lägenhet i vänersborg vid 14.00 , när vi kom dit så var det inte en enda jävel där ..
Först trodde jag att jag hade skrivit upp fel datum och tid, men jag hade kollat flera gånger innan så jag visste att det var då.
De enda jag hade glömt bort , det var vilken våning, om det var 2:a eller 3:e ..
Men till slut gick vi upp till 3:e våningen och plingade på , och det var ingen som öppnade, då plingade vi på mitt emot och där bodde ett par pensionärer, och dom sa att det var den lägenheten som vi innan plingade på, men det var ju ingen där så de sa att vi kunde komma in till dom och låna telefon , så david ringde till vänersborgsbostäder, och de sa att vi inte hade tackat ja till visning , men så var det inte.. utan när vi blev erbjuden visning så ringde david för att höra om man kunde tacka ja utan att gå på den, då sa hon som han pratade med att visst det kan man göra , men vi vill ju gärna se era ansikten och se vilka ni är, då sa david okej men vi kommer den 15:e då.. Och det tyckte ju hon med , sedan sa hon att det blev ingen visning bara för att ingen annan hade tackat ja för att få se den, och det är ju inte många som tackar ja till en lägenhet utan att se den?
Men vi kom iallafall överens till slut om att vi skulle få en visning av "lägenheten", fast det var hos grannen , de gamla pensionärernas lägenhet .. så hon skulle skriva att vi hade varit på visning inne hos grannen, hur vanligt är det  ? Haha.. Men de här gamla paret var sååå snälla, de första dom sa när vi kom in var "åh vad spännande med en lugn familj, som är unga.. de är alltid roligt när unga flyttar hit, de tycker vi gamla om " :) haha, det är ju roligt om man får denna lägenheten  , då har man ju fått kontakt med grannarna mitt emot , det behöver inte vara de där stela i början, och man undrar vad dom tror om en liksom ..:P
Så nu väntar vi bara på svar, vi får se hur det blir.. får vi den så får vi den, får vi den inte ne då är det bara att fortsätta söka.. inget med det. Men det hade varit roligt att få en lägenhet innan Jul och allt ..

Jaja, nu ska jag se våra bästa år :P Hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0