Jag har fått några frågor ..

Hmm:
Hejsan, jag tänkte fråga om du brukar tänka tillbaks på alla roliga minnen ifrån kortbo? 
Svar: 
Visste finns det roliga minnen som man aldrig kommer att glömma, men försöker helst undvik att tänka tillbaks på själva tiden.

Mamma:
Hur mycket älskar du mig?
Svar: Det var väl en liten dum fråga? :P Det vet du redan.
Hur mycket saknar du mig just nu när du läser detta?
Svar:
Ja, helt ärligt så saknar dig faktiskt inte just nu ! :) hihi.
Om du fick önska dig precis vad du ville, vad hade du önskat då?
Svar: Att farmor fick träffa Iszabella.

Alltså jag vet ju inte hur många som läser min blogg, men vill ni att jag någon mer gång ska ha frågestund så skriv gärna det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0