Magen kurrar !

Jag är hungrig ..
Ska snart gå iväg till affären och handla, vet inte vad det blir att äta men det märker vi.



Någon som kanske har svar på en fråga?

När jag fick Iszabella , och under hela amningsperiod så tappade jag massvis med hår, så fort jag duschade.
Det var väldigt mycket hår, och nu är det två månder sedan jag slutade amma henne men jag tappar fortfarande lika mycket.
Finns det något man kan göra så att håret blir starkare?
Jag äter som vanligt dessutom.
Om inte detta blir bättre så kommer jag snart vara flintis , och vem vill vara det?

Kommentarer
Postat av: isabelle

tack för frågan! svarar så snabbt jag kan! hur har din dag varit då? :)

2009-09-22 @ 19:31:34
URL: http://iissaw.blogg.se/
Postat av: Helen Wikström

Det kan vara också att du ha vitamin brist ?

2009-09-22 @ 20:12:03
Postat av: Marie

Jag tappar fortfarande hår o det är 2 år sen ja fick barn :/

2009-09-22 @ 20:44:14
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klipp dig och låt de växa ut igen..De funka för mig:)

2009-09-22 @ 23:35:23
Postat av: jennie

Det är många som tappar hår efter graviditeten och när hormonerna går ur kroppen men att du fortsätter tappa är ju kanske lite konstigt.. Äter du järntabletter eller vitamineral eller något så kanske det hjälper lite? Jag vet, genta tappade ju massa med hår när hennes graviditetshormoner gick ur kroppen men jag tror hon sluta tappa hår efteråt.. Kolla upp det så du inte blir flintis? Fast jag kommer älska dig ändå :D

2009-09-23 @ 09:48:19
URL: http://metrobloggen.se/youngmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0