Min underbara dotter !

Hela dagen här har jag bara gosat med min underbara dotter.
Det går inte ens beskriva hur underbart det är att ha henne i sin famn , hur gott hon luktar, (goa bebislukt) , jag kan fortfarande inte förstå att hon är gjord av mig och david. Det är vi två blandat till en ungefär.. :)
Jag älskar henne så oerhört mycket.
Alla hennes stora framsteg får mig att le, ett tecken på att hon utvecklas bra och som hon ska .
Satt här igår och tänkte på min förlossning och jag har ännu inte gett ut hela den, bara lite kort.
Så ska sätta mig ner och skriva ner när jag har tid och när jag får mina journaler ifrån Näl.
Eftersom jag har lite svårt att minnas vissa saker..
Som ett exempel när barnmorskan frågade mig om jag ville se moderkakan och jag hade sagt nej på direkten , det kommer jag inte ihåg. Lite synd , för det hade jag faktiskt velat om jag hade varit "mig själv" , men det finns ju bilder.


Idag har man ju som sagt bara gosat med bella !
Gjorde för en stund sedan en termos full med kaffe, så man har ..
Snart kommer älskling hem också, myspys..Saknar han om dagarna , man blir helt gosig när han kommer hem.
Iszabella har varit vaken sedan lite över 11 , fortfarande pigg och glad.
Hon får inte somna efter fem iallafall, då blir det lite störningar i hennes rutin..
Ne nu ropa hon mamma här så jag får ta och gosa lite mer med henne..
Hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0