Tisdag ..

Idag vaknade man med huvudvärk, mindre roligt !
Det låg liksom där hela dagen, som om man hade druckit eller något .. Blä!
Vår lilla busunge har ej varit på humör idag, hon har varit lite gnällig , hon ville att vi skulle gå och bära på henne hela tiden.
Alla säger ju att man ska låta bli sånt för dom vet exakt vad de får sedan, men jag vill gärna gå och bära på henne om det är de hon vill, men idag när man skulle göra mat och så , så vill man ju gärna inte stå med henne vid spisen eller så ..
Kanske är tänderna som är påväg ut också ..
Vill hon ha närhet ska hon få närhet.
Vi får hoppas att det är bättre imorgon.
På tal om det, så ska jag till tandläkaren imorgon, och borra mitt hål jag hade.
Jippie! , eh med bedövning ska det nog gå bra ..
Rätt roligt , föda barn utan någon bedövning men ett måste när jag borrar hål.
Men det är ju faktiskt inte samma sak.
Annars händer det väl inte mycket mer imorgon.
Nästa tisdag blir det visning på lägenheten i vänersborg, åh vad jag längtar.
Komma bort från trollhättan iallafall, även fast det inte är långt ifrån.
Men en stad där jag inte känner någon, eller jo davids familj ..
Men ingen annan .. Häftigt..
Eller ja , jag har ju ingen att umgås med så , men man lär ju känna någon säkert, sedan är det inte långt med bussen om man vill träffa någon heller, och dessutom så umgås man inte med folk på samma sätt som förut.
Vill någon hälsa på så är de välkomna och om jag vill hälsa på någon så tar ju jag som sagt bussen..
Jag har en liten känsla av att vi inte kommer få denna lägenhet, men nu vet vi ju iallafall att vi blir erbjuden och det kanske inte dröjer långt till nästa i såfall..
Jaja , vi får se, håll tummarna !!!!!

Ja, om 2 veckor är det ju min födelsedag också, så den 25/9 tänkte jag och megan dra till nya O´learys .
Vi får se hur det blir , har ju inte varit ute på flera år känns det som..
Jag tror allt att jag och megan får en rolig kväll ihop .


Snart är vår lilla sessa 7 månader, kan ni förstå , 7 månader????
Tiden går för fort, tycker inte ni det som har barn?
Man hinner ju knappt med här ..

Ne vi skulle egentligen kolla någon skräck här nu, men jag vet inte hur det blev med de, så får höra med grabbsen här!
Ha en trevlig natt , eller kan man säga så?
Godnatt iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0