16 Augusti ..

(Skulle egentligen publicerats för en timma sedan)
Hejhej, känns som man inte har skrivit på en vecka men det var endast två dagar sedan. Någon mer än jag som tycker att dagarna känns långa? Kollade på klockan för en halvtimma sedan, trodde klockan var över 20, eller kanske tillome mer, men den är endast 19. :/ hum..
Iallafall i lördags åkte Nicole hem till sin farmor, och Bella var hos Davids bror och hans tjej.
Vi var en sväng hos Jessica och drack lite kaffe, sedan när vi kom hem satt vi som två fån i soffan och visste inte alls vad vi skulle göra, vi fick mer panik över att vi hade lämnat bort barnen. Så vi gick ut en sväng, bort till Davids mormor, var där en stund och sedan hem igen, kollade på film sedan gick vi och la oss, och jag sov jätte oroligt den natten.
Idag är den den 16 Augusti = Nicole är 2 månader.
Herregud, två månader redan.. ja, jag behöver nog inte säga det. Min lilla skrutta <3
Ne nu ska jag göra något annat det blev änna lite tråkigt här. Ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0