Förälskad!

Ja nu är tyget till sänggaveln påväg, hoppas de kommer imorgon annars får jag vänta till nästa vecka.
Sedan ska jag måla om nattduksborden, så dom blir vita.
När man väl börjar greja med ett rum, och man har bilden i huvudet hur man vill ha det så vill man ha allt med en gång. Men rom byggdes inte på en dag, så jag får lugna ner mig lite och ta en sak i taget.
Jag har blivit så förälskad i denna lcd-tv som jag någon dag ska beställa, som sedan ska stå fint i vårat sovrum.
Måste hitta en bra tvbänk också, och en stor LACK hylla över sängen.
En byrå med en spegel över, ja jag vet exakt hur jag vill ha det. Tänk om man bara kunde knäppa med fingrarna så stod allt på plats, de hade varit något de :)

Kommentarer
Postat av: Svärmor/farmor

Håller med.Vill göra om i hallen,o vill åka till Ikea NU.

2010-08-06 @ 00:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0