Happy!

Vilket humör man har vaknat med idag, allt känns helt underbart, och för en gång skulle kände jag mig inte trött när jag gick upp, konstigt eftersom att jag är så fruktansvärt förkyld och har nästan suttit upp hela natten, har inte kunnat sova annars. David och Iszabella låg fortfarande och sov när jag steg upp med Nicole förut.
Gissa vart ? I Iszabellas lilla växa-säng, där låg dom båda två. Såg rätt roligt ut när jag kika in där, och halva davids kropp var utanför sängen, men ändå låg han och sov så gött. Haha.
Nu för en stund sedan vaknade Iszabella, och då somna Nicole istället.
Min stora tjej sitter här brevid mig men sin ninni och kollar på playhouse disney, och kan knappt andas stackarn, hon är också jätte förkyld. Hoppas Nicole och David klarar sig bara. Alltid är det jag och Bella som blir förkylda, men aldrig david. Snacka om bra immunförsvar då eller?
Iallafall, idag känner jag mig så glad, lycklig och allt känns bara helt underbart.
Tittar på min underbara sessa här brevid mig, och kan inget annat än att le. Min stora flicka. <3
Är så lycklig med min familj, mina två barn, mina tjejer <3
Vill pussas och gosa med dom båda men det får jag inte, jo pussa Bella kan jag göra för vi båda är ju förkylda så.
Men min lilla Nicole får jag försöka hålla mig borta ifrån, och det är ju nästan helt omöjligt att låta bli att ge henne pussar.
Snart blir det städ och tvätt här, men det ska bli underbart faktiskt. Är på städ och tvätt humör idag känner jag.
Ha en bra dag . Hejhej :)

Kommentarer
Postat av: Michelle.. =)

Hoppas det håller i sig:)Det behöver du.Kram

2010-08-19 @ 19:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0