Lek&buslandet med Iszabella.

Jag och Iszabella åkte härifrån vid 15.00 ungefär, till Lek&buslandet.
Det var jag, Michelle, Alicia och Iszabella.
Det var jätte roligt för dom, men Iszabella ville nog göra så mycket mer , men hon är ju tyvärr för liten för vissa saker.
Men jag åkte den långa rutschkanan med henne flera gånger och det tyckte hon var jätte roligt.
Och även en annan , men de gör jag aldrig mer om. Michelle skratta så hon grät.
Eftersom att den är till för barn så kan ju inte direkt jag sitta i den så fick änna ligga ner och åka med bella på mig och när vi kom ner så flög jag nog 2-3 meter framåt. Haha. Ja tur att ingen såg förut Michelle då. Gött pinsamt!
Haaha..
Och nu sover Bella så skönt efter en lååång dag och mycket bus, men hon vaknar säkert om en stund igen med nya krafter. Slår aldrig fel :)
David & Nicole är på Emmas kalas i Vänersborg. Längtar tills dom kommer hem <3.
Jag skulle titta efter någon film som vi skulle se sedan, så bäst jag gör det.
Annars blir det nog inte pussar och kramar ikväll :P .
Ha en bra kväll.. Hejhej.
Tog en massa kort idag på prinsessorna, men dom lägger jag upp senare eller imorgon.

Kommentarer
Postat av: Michelle.. =)

Ja du Elina!!Tack för garvet,det var en syn jag sent kommer o glömma:)Alicia dödstrött,ätit o badat och det drjer inte länge nu innan hon försvinner in i drömlandet.Då kan jag jobba på mitt program:)Då blir det legolandet istället för leklandet..hahahah.Kram

2010-08-28 @ 19:38:25
Postat av: Leeza

haha jag skulle vilja ha sett denna händelsen som mamma berätta,haha...vi får ta någon dag längre fram så jag också kan vara med barnen och leka :P skulle vara roligt för dem och mig som aldrig varit där:)puss

2010-08-29 @ 01:22:07
URL: http://genine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0