Min stora docka!

Iszabella ligger just nu och sover, hade tänkt väcka henne halv 5 om hon inte vaknar innan.
Hon somnade för ett timme sedan, hon var jätte trött men envis som hon är ville hon inte sova.
Tur att man är bestämd av sig , och låter henne få skrika lite. Man vet ju själv hur trött man blev av att gråta och skrika när man var liten, så efter bara en minut så blev det tyst i rummet:)
Samma sak på kvällarna när hon ska sova. När jag lägger henne gör jag så att jag bäddar om henne, pussar lite på henne och säger godnatt och sedan går jag ut därifrån. Ibland kommer hon upp igen, men då börjar man om.
Ibland ligger hon vaken en stund i sängen innan hon somnar, och ibland skriker hon i någon minut.
Tog ett kort nu på henne när hon ligger och sover, med hennes ninni = Kudde eller nalle.
Hon är lite speciell av sig, istället för snuttefiltar så släpar hon runt på kuddar, helst ska alla kuddar ligga runt henne så hon kan gosa med vilken hon vill. Lite väääl jobbigt ibland när det ligger 6-7 kuddar i vardagsrummet .  :P
Mammas tok!



Måste även visa en annan bild. Iszabella ska göra som vi gör när det gäller Nicole. Ligger hon i babysittern så lägger sig Bella där när man tagit upp Nicole. När vi gör ersättning till Nicole, blir hon jätte sur om inte hon får ge Nicole maten. Hon ska stoppa in nappen i munnen på Nicole när hon är ledsen och hon ska somna i knät på oss som Nicole ofta gör..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon vill nog också känna sig liten och speciell,Fröken Piggelin.

2010-08-10 @ 23:19:36
Postat av: Cathrin

Lilla Gumman :) Hon är för härlig den lilla trollungen :)

2010-08-11 @ 01:39:59
Postat av: Tova

Hihi... OJ, sorry, ska genast ändra det... kollade nog lite för snabbt hehe ;)



Oh ja, min grabb är snart 7 månader nu, tiden går ju galet fort. Kryper och far omkring som en dåre nuförtiden, man får verkligen ha ögon i nacken :O

Kram

2010-08-12 @ 19:50:20
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0