Natten.

Klockan är redan 12 snart, dagen har gått ganska så fort. Idag har man fått saker gjort, jag har städat och städat och sedan har jag även tvättat. Riktigt skönt att ha det klart, fast ioförsig så blev jag faktiskt inte klar med all städning idag men jag tar resten imorgon.
Ska borra upp en hylla i köket imorgon, så när vi ska till ullared får jag leta efter lite saker som jag kan ställa där på bara för att pynta upp det lite, eller va man nu säger..
Cathrin undra om jag skulle hänga med till IKEA men jag har ingen lust med de, är jätte förkyld och åka klockan 09 på morgonen låter inte så roligt faktiskt. Hoppas bara man är frisk till den 31 . Sist gång jag var förkyld var när Nicole var nyfödd och det höll i sig ett bra tag..
På tal om barn, håller tummarna för Sandra Röös som just nu befinner sig på förlossningen .. Hoppas allt går bra och att ni snart får träffa lill'n :)
Jaja det var allt för idag, godnatt alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0