Sjuk, pollen?!?

Jag har ingen aning om detta är början på en förkylning eller om det är Pollen..
Det började igår, kände mig torr i hela halsen , upp i gommen. Senare på kvällen blev jag tät i näsan, kunde inte andas. Jag var så trött att jag inte kunde hålla upp ögonen, så fort ja la mig ner blev det bara värre.
Så jag satt här i soffan brevid älskling som var så söt och kliade mig i håret, så somnade jag till slut .
Samma visa idag, fast nu dunkar de även i huvudet. usch..
Så måste man snart iväg här för att köpa ersättning till Nicole..
Det tar ju bara 3 dagar för lilltjejen att äta upp ett helt paket med välling. Lillskruttan <3
Hon är en riiiiiktig tjockis ska ni veta, så denna månaden ska jag köpa in 8 paket ersättning så jag har, trodde det skulle räcka med 6 stycken men det gjorde det icke :P.
Ne nu ska jag ta och rapa min lilla groda här, ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0