Söndag!

Idag startade dagen klockan 06.44 för att vara exakt. Trodde jag skulle dö när jag kollade på klockan.
Kroppen är verkligen trött om dagarna. Kroppen har inte vant sig vid detta än. Iszabella som somnar (oftast) mellan 8-9, då sover Nicole och efter någon timma är det dags för henne att vakna och vara vaken till ca 01.00 på natten. (Kan även bli senare). Sedan vaknar Nicole flera gånger på natten och vill ha ny blöja, och mat, och förhoppningsvis vaknar inte Iszabella av hennes skrik, (det har allt hänt). Och sedan upp tidigt då busungen Iszabella sätter igång.
Så ser det ut, jag tycker det är heeeelt underbart :P , kroppen säger ju något annat.
Idag har vi faktiskt bara slappat! Neeeeej jag har också städat så nu ska jag inte ljuga. :)
Men det är de enda som har hänt här idag. Just nu står det vitlökskyckling i ugnen, som är klar om en halvtimma.
Till det blir det ris,currysås och gurka. Yammi. Iszabella stod förut vid ugnen och sa "mmmmm" och tog fram haklappen. Blir kanske en sväng till affären sedan , handla något sött för idag är jag extremt sötsugen.
Annars händer det inte mycket mer. Jo One tree hill klockan 18.00 men det är allt.
Ha en bra söndag.. hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0