Bristningar eller inte ?

Varför ska det ständigt vara sånt tjat om bristningar när man är gravid?
Att få bristningar under en graviditet , skulle inte göra mig något. Så borde alla känna tycker jag.
Det är en sak att vara glad över att man slapp det, men att skryta om att man inte fick några bristningar?
Du har ju liksom burit ditt barn i nio månader, ditt barn? Gör det isåfall något om man får bristningar?
Nej det tycker inte jag. Jag skulle inte bry mig ett dugg om så hela magen skulle vara full av bristningar.
Jag skulle på något sätt ändå tycka de va mysigt .
Du har blivit märkt efter att du burit ditt barn! Det kallas vackert.


Kommentarer
Postat av: Jen

Haha, ja vi har bestämt datum när vi vill att den ska komma och så :) Så vi ska försöka i alla fall.

Jag hatade mina bristningar, då menar ja verkligen HATADE! Men nu ÄLSKAR jag dem, de visar att ja fått barn och för lite bristningar så fick jag världens underbaraste barn! Helt klart värt det, men jag fick lära mig att gilla läget, även fast ja inte gilla de till början så gör jag det nu , nu tänker jag knappt på att de finns :) Kroppen ändras ju, jag känner inte igen min kropp så som den var innan, men det är ju det hela med allt detta. Så är det :P

2010-02-03 @ 15:11:49
Postat av: jessica

nä jag fattar inte det heller om detta gnäll om bristningar..vill man inte ha dom ska man inte skaffa barn alls..

2010-02-03 @ 16:53:31
Postat av: Malin :)

håller helt o hållet med dig :) jag har hela magen full av bristningar :) .!

2010-02-03 @ 22:28:02
URL: http://mammatillmedina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0