Dagen!

Idag har man träffat Jennie , som man inte brukar träffa så ofta längre..tyvärr!
Vi åkte till torp, och efter de skulle vi egentligen hit och dricka kaffe men hennes tvätt hade inte torkat så hon släppte av mig, och kom sedan igen med Alvin :)
Så söta Alvin och Bella var tillsammans, dumt nog tog jag aldrig något kort. hm, va tänkte jag på.
Iallafall, Alvin pussade Iszabella och blev jätte generad och hoppade upp i mammas knä, och sedan samma visa flera gånger, så sött var det och jag och Jennie dog av skratt. Märks verkligen att Alvin har utvecklats massor sedan sist jag såg honom. Jag hade slängt in en fiskgratäng i ugnen och när jag tog ut den sa Alvin "BULLE". haha. Så jävla söt den killen ! <3
När de hade gått, kom Lisa en sväng så idag har det blivit massor med kaffe. och jag var jätte trött när Lisa gick men när David kom hem blev jag pigg igen :P . Typiskt!
Så har väl dagen sett ut , full rulle med trevliga människor.
Imorgon, är de sista svarsdatumet på lägenheten, och jag känner att jag inte alls har någon chans att få denna bara för att jag verkligen vill ha den. De va ju minst 3 stycken andra som har kollat på den så det beror ju på hur mycket köpoäng jag har nu då. Jaja skit samma det blir som det blir. Jag orkar faktiskt inte bry mig, får väl bara söka vidare isåfall.

Jaja, nu har klockan slått över tolv så idag går jag in i vecka 20, alltså 19+0. Halvvägs! woho.
Hoppas ni andra haft en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0