...

Då var det lördag igen. (eller ja , snart söndag) Dagarna går ju väldans fort.
Här har det inte hänt sådär jätte mycket, Iszbella har ju varit förkyld nu igen, men är på förbättringsvägen.
Igår bowlade vi med Davids mormor,morfar,morbror,moster,kusiner ja allihopa. Hehe.
Eller jag skulle väl mest titta på men spelade lite åt David. Nästan så man ångrar de nu efteråt för fyfan var ont man har i handlederna, lår, och rumpan. David med så vi båda går här och säger ajaj emellanåt :P.
Igår handlade vi även, åh mindre kul. Gick i affären och orkade knappt tänka på vad man skulle handla så efter ett tag sa vi båda att nu räcker de, vi handlar någon annan gång :P . 
Köpte in nästan allt till Iszabellas kalas , som egentligen skulle varit imorgon men det blir av nästa helg istället.
Och efter att vi hade handlat hämtade vi den nya tvillingvagnen.
Så igår var det röj hela dagen. Vaknade klockan 06, väckte sömntutan Iszabella vid 07, och sedan sov hon endast 40 min på hela dagen. Så när klockan var efter 22.00 däckade hon gott.
Och både jag och David somnade en stund senare.

Idag har man bara varit hemma och inte gjort något. Skulle egentligen ha städat, men idag har jag varit så trött så vi har bara slappat. De är härligt ibland. Bara strunta i allt och bara vara. :)


Köpte en Nuby No spill - flaska till Iszabella igår.
Vår dotter spiller ju jämt över hela sig så den är väldigt nödvändig.
Hon måste dock lära sig att bara hålla i flaskan och dricka som det vore ett vanligt glas för då kommer det ju inget. :P Kostade 65:- för denna lilla sak , men vem har sagt att barnsaker är billiga. :P


Kommentarer
Postat av: carina

Ska ni ha kalaset nästa helg ? Men då jobbar både jag och Marie

2010-02-28 @ 00:53:49
Postat av: MARIE

Tråkigt att det inte blir ngt kalas,nästa helg jobbar jag.

2010-02-28 @ 09:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0