Gissningar!

Även fast magen inte är så stor , så har jag allt fått in lite gissningar på vad de är för kön.
Skriver även vad gissningarna var sist gång när vi väntade Bella. :)

David - Osäker , trodde flicka förra gången.

Jag - Flicka , trodde pojke till 8 veckor innan BF då ändra jag mig till flicka förra gången.

Helen - Pojke

Mamma - Pojke , trodde pojke först men ändrade sig till flicka förra gången.

Sebastian - Pojke , trodde flicka förra gången.

Lucas - Pojke , trodde pojke förra gången.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jennie; flicka igen! :D

2010-03-01 @ 09:42:24
URL: http://jellin.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag tror på flicka igen =)

2010-03-01 @ 11:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0