Ibland är det förjävligt!

Att vara gravid är inte alltid underbart ! Så känner jag just nu ..
Idag har min mage endast fått behålla en glass, då jag har kräkts upp allt lika fort jag fick ner det.
Till och med vatten, detta hände mig en eller två gånger när jag vänta Bella men idag har allt verkligen allt, förutom glassen då , kommit upp.
Inte att jag har mått illa, utan de har liksom bara kommit. Tur att man hann till toaletten iallafall.
Huvudvärk på det också, mindre kul !
Så just nu står jag och gör "middag" , jag måste ha i mig riktig mat så jag står här och väntar på att kycklingen ska tina . Hoppas jag får behålla maten denna gång !

hejhej.


Kommentarer
Postat av: Therese

Vilken söt liten mage du har :)

Ja, det är verkligen svårt att hålla sig från att köpa nåt när man ser hur söta alla kläder är :)

Vad tråkigt att det är så =/ Men tänk vilka muskler du ska få av att bo på andra våningen ;P

Hoppas du maten fick stanna denna gången! Inge kul att behöva få upp allt =/

2010-02-04 @ 22:45:01
URL: http://thogstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0