Inte bara jag som är gravid :)

... I detta hushåll , inte..
För någon dag sedan var nämligen jag och David och köpte godis på Hemmakväll.
Så sa han "Ja då köper vi var sin godispåse så slipper du gnälla över att jag ätit upp allt"
Javistt tänkte jag, för då har jag nog godis för 2 veckor.
Så vi köpte varsin påse, 2 stora påsar blev det..Som alltid när man handlar på hemmakväll.
Och vems godis har nu tagit slut? Ja inte bara Davids, utan även mitt godis :P.
Han lämnade så snällt kvar ca 10 sura godisar till sin gravida flickvän. Yaah! Snällt älskling.
Så nästa gång kommer vi väl få köpa 3 påsar, en till David, mig och en nödfalls-påse.
Man kan faktiskt tro att han är gravid , sugen på saker på kvällarna som mig och ja han är fan värre.
Han har gått upp över 6 kilo, ioförsig så behövde han de efter -privat-. Så jag tycker bara de är härligt att se han ha lite fläsk här och var. :)

Du är det finaste på denna jord, jag älskar dig så otroligt mycket.
Du,jag, och våra små under!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0