Puffpuff !

Nu har lillbebisen fått sig en rejäl tallrik med mat, och som vanlig får jag massa puffar efteråt.
H'n är nog ett matvrak h'n med, lik sin blivande storasyster :) .
Är jätte jätte trött idag, var på ultraljud idag igen, och det var faktiskt intressant att få höra lite när läkarn stod och förklara för hon vad hon nu är (de som undersöker).
De kollade även flödet i navelsträngen och vi fick höra lillbebisens hjärtljud. Härligt.
Lite kort om vad de gjorde, men jag är så förbannat trött att jag tänkte slänga mig i soffan och glo på Dexter innan Paradise Hotel. Lite melon och godis får det la bli också ;).
Sedan blir det natten för mig ..

tänkte även fjäska till mig lite massage utav älskling. Har så fruktansvärt ont i nacken och upp i huvudet.
jag brukar oftast få det jag frågar om ;) , lyxigt eller hur ?

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Daveaftershave

Vilken jävla massage

2010-02-01 @ 21:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0