Stora flickan!

Iszabellas 1 årsdag är redan här. Stora flickan ..
Igår var det nästan så man blev deprimerad över att hon växt så fort och inte går tiden långsammare för det.

Imorse när jag vakna tog jag på mig, och gick till kiosken, köpte ttela för att se Grattisannonsen vi satte ut.
Sötaste flickan på jorden , vad jag älskar min dotter! Finns inget bättre.
När jag kom hem, drack jag lite kaffe , sedan vaknade Iszabella vid lite över tio. SOVMORGON! :)
Lik sina föräldrar, alltid är det skönt att få sova lite.
Iszabella fick morgonvälling, och jag började smått med morotskakan.
Städat och grejat har man gjort här också. Mamma kom förbi på en fika, och sedan kom även david syster Anna hit och lämnade Iszabellas farfars present. En jätte fin tavla, en målning av Iszabella.
Kan ta kort någon gång och visa upp här.
Ja, så har väl dagen sett ut, det blir ju riktigt kalas sedan för henne, men det får man ta någon helg.
Planerna är ju nu på söndag, men vi måste ringa och se om det finns lokal och sådant också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0