tårtor!

Iszabella har nyss somnat, och jag hoppas verkligen inte hon vaknar igen.
Jag ska försöka sova tidigt , men undra hur lätt de kommer gå efter alla koppar med kaffe. :/
Har mer eller mindre suttit och funderat ut hur Bellas tårta ska se ut. Jag vill göra en egen men man får så mycket ideer så när man har bestämt sig för de ena så vill man göra de andra , tänkte först köpa färdiga marsipanlock att lägga på tårtorna men det får bli att göra egna istället, så måste till ritz imorgon innan Jennie och Genta kommer hit med pojkarna. Ska se om de kanske har pastafärg till marsipanen, blir bara gegga av allt om jag ska använda karamellfärg. De märkte ja ju när jag köpte in till Jul.
Den stora tårtan ska iallafall vara hjärtformat, och sedan två små. Vet inte om det behövs så mycket men då har man ju massa över sedan :) Hihi.
Måste kolla upp om man kunde hyra eller låna någon lokal här i närheten också, men det slutar väl att man har det hemma ändå. Känns som det är så mycket man ska planera. Jag vill ändå ha det fint på hennes första kalas.
Jaja, vi får se vart detta slutar :P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0