Crazy, uttråkad , och PIGG!

Jag blir helt galen snart. Iszabella har äntligen somnat. Jag var jätte trött och precis när vi hade tänkt slänga på dexter , ja då vaknar ju självklart hon. Jag som ville ligga intill david och glo på dexter, och bara somna så gott efter en stund, som vanligt. Men så blev det icke. Istället fick vi sitta uppe med Bella en stund, och under den tiden hann jag nästan trycka i mig en helt paket Wasa - fiber plus. Ne kanske inte riktigt så illa men jag har nog ätit minst 7 stycken :P . Haha. Och nu inte det minsta trött. Men nu blir det de sista här, för nu snart ska vi slänga oss i soffan och bara vara i varandras famn, och kolla dexter såklart. Det bästa som finns !
älskar min underbara man.
Godnatt allihopa, sov gott i natt. Det lär iallafall jag göra. 


Zzz.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0