Farmor, du är med mig jämt !

När något händer i mitt liv, så är det precis som farmor alltid är med och försöker visa mig att hon är där.
När de gällde B graviditet, visade hon mig tecken hela tiden. Hon ger mig tecken jämt.
Som sagt, när de gäller denna graviditeten. Jag vet ju inte alls vart mitt Bf datum ligger, förräns på torsdag. Men som det ser ut nu är det ju den 30 Juni. Men jag tror helt säkert på att det blir i Juli. Och jag hoppas definitivt på 2 Juli isåfall. För då har min farmor namnsdag. (Ruzica heter hon egentligen men på svenska blir det rosita)
Älskade farmor, jag saknar dig så fruktansvärt mycket ska du veta. Jag vet att du är med mig varje dag. Och jag önska jag kunde vara med dig, och se dig. Hatar att du inte finns hos mig längre. Älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0