Godmorgon!

Här sitter jag helt nyduschad, utan kaffe.. Jag orkar verkligen inte göra det nu.
Iszabella har inte vaknat än, men när jag har klätt på mig får ja ta och väcka henne, för vi ska bort till lisa innan vi ska till BVC.
Vi var ju aldrig på BVC den 17/12 så fick ny tid idag istället, lite sent men.
Hon vägde 7265gram sist, längden kommer jag inte riktigt ihåg men de ska bli roligt att se hur hon har växt sedan sist. För de känns som hon växer för varje dag som går. Hon är inte min lilla bebis längre, utan min stora bebis:).
Så det blir att bada henne innan vi går sedan. Hon bara älskar att bada .. lilla grodan!

Ne nu ska jag klä på mig, sätta på kaffe och väcka den lilla prinsessan.
Ha en bra dag. Hejhej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0