Härligt att vara hemma ..

Vi har nästan precis kommit hem här. Vi åt lunch, kinabuffe men det var så jävla mycket folk att maten hela tiden tog slut , så man fick ju sitta och vänta. Iallafall efter maten , var det meningen att vi skulle åka hem men när vi väl kom in till stan så blev de att man ville kolla lite. Kollade efter startpaket till den lille men jag hitta ju ingenting. Jo ett set på lindex men jag tyckte de var bättre att vänta lite. Så vi gick in på supermarket och handlade lite , sånt som fattas nu innan vi ska storhandla. Och fick även köpt mig en ny nappflaska till Bella också. Så jävla dyrt med de där napparna till själva flaskan, 2-pack kostade lika mycket som självste flaskan. Ah va ska man göra, betala och se glad ut! :)
Köpte även med oss kladdkaka, så nu har kaffet precis blivit klart här. Så nu ska vi njuta av en kopp och en bit kladdis. mmm! :)
Ha en trevlig dag. Tingeling.

Ursäkta att headern ser förjävlig ut. Jag är ju så jäkla kass , kan ingen hjälpa mig med bloggutseendet! fan.. :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur för David att han fick vänta lite m maten,då hann det sjunka ner lite,o han fick plats med mer mat!

2010-01-27 @ 22:07:02
Postat av: Tess

Gå in på http://bloggdesign.nu där finns massa olika gratisdesigner man kan ta :)

2010-01-29 @ 10:15:00
URL: http://taassiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0